Różni wykonawcy (1977) Warszawo Ty moja Warszawo.


Tak, tak, wiele nagrań do posłuchania, chyba, tylko z tego winyla, na przykład, Dwa plus Jeden, Stanisław Wenglorz, Wojciech Młynarski……….
Warszawo ty moja Warszawo – Mój Warszawski dzień

etykieta:    Muza SX1518
nośnik:    Longplay

rok:1977
   
Strona 1   

1.    Piosenka o mojej Warszawie; Mieczysław Fogg
(Albert Harris – Albert Harris, H. Zahorska-Pauly)   
2.    Odpowiedź Warszawy; Jan Ciżyński
(Albert Harris – H. Zahorska)   
3.    A tu jest Warszawa; Andrzej Bogucki
(Tadeusz Sygietyński – Artur Bartels)   
4.    Piosenka o Warszawie
(A. Gradstein – Włodzimierz Słobodnik)   
5.    Warszawska piosenka; Andrzej Bogucki
(Franciszka Leszczyńska – Roman Sadowski)   
6.    Tęsknota za Warszawą; Mieczysław Fogg
(J. Wasiak – R. Kwiatkowski)   
7.    Chciej wierzyć mi, Warszawo!; Chór Czejanda
(T. Hesse – J. Moraczewska)   

Strona 2   

8.    Mój warszawski dzień; Stanisław Wenglorz
(Waldemar Parzyński – Jerzy Lewiński)   
9.    Wielka radość w Warszawie; Ali-Babki
(Romuald Żyliński – Konstanty Ildefons Gałczyński)   
10.    Kamienne Schodki; Irena Santor
(Janusz Kępski – Jerzy Lewiński)   
11.    Piosenka o dworcu EKD; Wojciech Młynarski
(J. Tyszkowski – Konstanty Ildefons Gałczyński)   
12.    Warszawa w różach; Anna German
(Ryszard Sielicki – Zbigniew Stawecki)   
13.    Dobranoc Warszawo; Dwa Plus Jeden
(Janusz Kruk – Andrzej Tylczyński)   

Wykonawcy:Jerzy Abratowski (dyr 5), Leszek Bogdanowicz (dyr 10), Chór i Orkiestra PR (4), Władysław Kabalewski (dyr 6), Jerzy Kołaczkowski (dyr 4), Orkiestra (2,5-6,8-10,12), Partita (bvoc 10), Waldemar Parzyński (dyr 8), Mieczysław Paszkiet (dyr 2), Jan Pruszak (dyr 9), Stefan Rachoń (dyr 12), Zespół Instrumentalny PR (1,11)

Ali-Babki:    Wanda Borkowska (voc 9), Anna Dębicka (voc 9), Ewa Dębicka (voc 9), Agata Dowhań (voc 9), Krystyna Dzikowska (voc 9), Sylwia Krajewska (voc 9)