Po ten kwiat czerwony – Przeboje kołobrzeskich festiwali – 2






Wszelkie informacje mile są widziane! 🙂

[edit]

Żołnierz dziewczynie nie skłamie,
Chociaż nie wszystko jej powie.
Żołnierz zarzuci bron na ramię,
Wróci – to resztę dopowie

Nie wrócił, nie dopowiedział.

Ktoś mi powie po jaką cholerę ów żołnierz poszedł po ten kwiat czerwony? Jakoś wytłumaczenie że poszedł po to bo nadszedł na niego czasu mnie nie przekonuje. 😉

Znowu spadłem z krzesła, ha, ha, ha, jedna z piosenek zaczyna się tak:

Posłuchaj jak do siebie coś morze gada

Tak, tak dokładnie Do siebie coś morze gada. Zawsze myślałem że morze to szumi a gada to można zobaczyć w terrarium. Dalej jednak wszystko się wyjaśnia:

Posłuchaj jak przeszłość wspomina ballada

Tak, Pan Andrzej Kuryło na trzeźwo tego, nie zrymował 😉 Nie mniej jednak oba utwory boooskie.

O babach upartychnawet nie wspominam bo mi łzy lecą z oczu. Ubawiłem się do łez. O w mordę 🙂

