Anna Jurksztowicz


Wkrótce…..

Recenzja płyty z czerwca roku 1987, z tygodnika „Na przełaj”

Dwa razy wydano wznowienie tej płyty na nośniku CD. Dwa razy spieprzono sprawę. Spieprzono dokumentnie. W tym roku mija 25 lat od wydania winylowego, dlatego postanowiłem odrestaurować okładkę wydania winylowego, oraz postanowiłem złożyć te nagrania z innych dostępnych źródeł, bo na obu edycjach brak jednego nagrania, obie edycje grają kiepsko, za źródło posłużyły wydawcom nie najlepiej zrobione zgrania z płyty winylowej. Dodatkowo chcę uzupełnić poligrafię o wycinki prasowe na temat płyty i artystki z lat 1986 i 1987.

 

No niestety, nie da się złożyć tej płyty. Brakuję nagrania „Niech spadną gwiazdy” Na edycji winylowej brakuje tego nagrania, dwa razy jest nagranie „Życzenia” No chyba, że było jakieś inne tłoczenie, gdzie zestaw nagrań jest poprawny, ale ja takiego tłoczenie, wydania tej płyty winylowej nie spotkałem. Tak samo sprawa wygląda w przypadku, obu, edycji CD, brak nagrania, za ta dwa razy jest inne nagranie. Owszem ukazała się ta piosenka na składance „Złote przeboje” ale w innej wersji, wcześniejszej, nagranej w innym składzie muzyków. Występuje to nagranie na edycji na kasecie magnetofonowej, ale mój egzemplarz jest w złym stanie i nie ma sensu z takiego źródła składać płyty CD Audio. 

Szkoda 😦

2 thoughts on “Anna Jurksztowicz

  1. no szkoda… ciekawy pop to był … a „Stan pogody” zawsze wzbudza we mnie uśmiech i daje taka pozytywna energię …do nucenia 🙂

    • Można by złożyć ta płytę z tym nagraniem w innej wersji, pewnie nikt by nie poznał, bo mało kto słyszał wersję oryginalną, ale lipy nie będę robił. Zabrakło tak niewiele 🙂
      Chętnie bym posłuchał jej drugiej płyty z edycji CD, z roku 1992, wydała to firma Brawo. Tzn kasetę wydała firma Brawo, edycji CD nigdy nie widziałem. Kasetę mam, kiedyś była.

Możliwość komentowania jest wyłączona.