Będzie dobrze


Tutaj autor wpisu na blog pisze tak:

http://polskiemc.wordpress.com/

„Jak już wspominałem, cały (chyba) nakład ma skopany Track #9 (Distance Is Anything) – trzaski.” 

Poświęciłem czas i posłuchałem tego utworu. Rzeczywiście słychać dużo mocnych trzasków. Na ile to wina złego wydania, a na ile złego zgrania płyty, wynikającego z złej konfiguracji programu EAC – nie zgrywamy płyt CD Audio w trybie burst – tego nie wiem. Pewnie jedno i drugi spowodowało, że słychać trzaski. Dodam, że w kolejnym nagraniu również słychać trzaski, poniżej pokazuję gdzie konkretnie. Pokazuję, również, jak takie trzaski – ręcznie, a nie programami automatami – usuwa się. Aplikując funkcję „Automatic Click Remover” tylko na zaznaczonym fragmencie gdzie wystąpił trzask, a nie na całym nagraniu. Zadanie jest łatwe ale bardzo czasochłonne

Oczyściłem, dla przykładu, nagranie numer 9. Teraz gra tak:

http://www40.zippyshare.com/v/75355483/file.html

3 thoughts on “Będzie dobrze

  1. Mam ten album na oryginalnej kasecie …może kiedyś ja wyciągnę z kartonu w piwnicy i sprawdzę czy na taśmie tez są trzaski ..może to wina samego nośnika lub tez procesu nagrywania CD w tłoczni ?

    • Bardzo dobra płyta, której wcześniej nie znałem. BARDZO DOBRA! Ładnie pomieszano tutaj, punka, reggae, podlano dubem. Dobrze się tego słucha. Nie zgrywaj kasety, autor na swoim blogu zgrał już kasetę. Jest to zgranie do posłuchania.
      Nie wiem, jak było z wydaniem tej płyty na nośniku CD, czy cały nakład miał wadę. Poprawiłem nagranie numer 9 tak, że teraz gra jak grać powinno. Zajęło mi to 2 godziny. Czasochłonna zabawa

Możliwość komentowania jest wyłączona.