Nowe Jerusalem (1997) Oczyszczenie


Zespół powstał w styczniu 1997 roku z inicjatywy Maćka Flanka gitarzysty i wokalisty zespołu Sierra Manta i Będzie Dobrze.Jest to zdarzenie muzyczne wynikające z potrzeby opowiedzenia o wewnętrznej drodze prowadzącej do wiary w jedynego zbawcę Jezusa Chrystusa. Pierwszy materiał zespołu „Oczyszczenie” powstał w zaciszu domowego studia w Ząbkowicach Śląskich. Do współpracy nad płytą zostali zaproszeni profesjonalni muzycy z Ząbkowic Śl., przyjaciele z zespołu Sierra Manta: Robert Tubek i Irek Wójcicki oraz saksofonista Andrzej Mazur i wokalistka Teresa Sałacka”

Zgranie, z podziałem na nagrania, wyrównałem głośność wszystkich nagrań tak, aby nie było potrzeby ściszania lub pogłaśniania w czasie słuchania. Końce i początki nagrań stosownie przyciąłem. Nagrania nazwałem, aby było wiadomo jakie nagranie gra. Delikatnie! usunąłem szum własny kasety magnetofonowej. Skompresowałem do formatu bezstratnego flac.

Do dziś nie kumam, co ma wspólnego ten rytm z polską tradycją śpiewania o bogu? Płyta ogólnie podoba mi się średnio, poza fragmentami gdy śpiewa pani, wtedy płyta bardzo mi się podoba.

http://www19.zippyshare.com/v/39785732/file.html
http://www26.zippyshare.com/v/21258564/file.html

