„Byłem bigbitowcem” – Leszek Dranicki


Tutaj:

http://polskibigbitinietylko.blogspot.com/

kolega przypomina zespoły z okresu bigbitu w Polsce. Przypomina, podając z reguły suche dane biograficzne, dyskograficzne. Nudne to trochę.

Dla odmiany barwa informacja, cześć czwarta – mam, chyba, część piątą –  wspomnienie atmosfery tamtych lat, pióra Leszka Dranickiego, min, gitarzysty zespołu Krzak, ale też wykonawcy, znanego z nagrania solowej płyty winylowej. Nie pamiętam już, czy płyta doczekała się edycji CD??
Znana historia, Leszek Dranicki zadebiutował w tym czasopiśmie jak autor wspomnień o historii polskiej muzyki popularnej – czytaj: młodzieżowej.  Zadebiutował zjawisko, bardzo dobrze się to czyta. BARDZO!

„Byłem bigbitowcem” to drugi cykl wspomnień autora, pierwszy cykl nosił tytuł, „Byłem Klezmerem”  Oba cykle są przednie, pyszne!!! Bardzo dobra lektura na jesienie, długie, wieczory.

Chętnie bym przeczytał „całość” wspomnień Leszka Dranickiego. Mam, tylko,  wybrane części. Dałoby się to jakoś złożyć w całość? Ktoś ma?

Przy dużym powiększeniu da się tekst odczytać. 😉

