Kosmetyki Mrs Pinki – Jarocin Live 1986


Egzemplarz który trafił się jest z cyklu „Co innego widzisz, co innego słyszysz” Na stronie B mamy nagrania, stereofoniczne zespołu Kosmetyki Mrs Pinki. Marna ta stereofonia, ale jest 😉 Na stronie A mamy monofoniczne nagrania, nie najlepszej jakości, koncertowe, i chyba nie jest to zespół Kosmetyki Mrs Pinki. Chyba są to nagrania zespołu Tubylcy betonu. Czy tak to wydano, czy też ktoś sobie tak to nagrał?. Tego nie wiem. Obstawiam to drugie.

http://www36.zippyshare.com/v/81763475/file.html

5 thoughts on “Kosmetyki Mrs Pinki – Jarocin Live 1986

  1. Jeszcze co do twojego komentarza a propo tej kasety Kosmetyków …to mylisz się …zarówno na stronie A i B sa nagrania zespołu Kosmetyki Mrs Pinki… i tego jestem pewien w 100% …nie wiem dlaczego masz wątpliwości… wątpię czy Tubylcy Betonu wykonywali by utwory Kosmetyków na swoich koncertach. Specjalnie poczekałem by ściągnąc Twój rip i sprawdzić o co chodzi. porównałem tez z nagraniami z koncertów w Jarocinie i Gdyni ..to z pewnością Kosmetyki Mrs. Pinki 🙂 Akurat te nagrania na stronie A głównie śpiewane sa przez Dariusza Kuldę a pani Kulda śpiewa w tle 🙂 Ale tak samo na wyżej wspomnianych przeze mnie koncertach było to wykonywane. Pewnie utwór „Ciągle w ruchu” najbardziej znany wprowadza w bład bo w nim akurat głównie śpiewa pani Kulda , siostra Dariusza. tak czy siak jedno jest pewne . cały m,ateriał na kasecie to nagrania Kosmetyków. Pozdrawiam.
    Adam

  2. P.s. jeszcze co do samego wydawnictwa… watpię by było to wydane za wiedza i zgoda zespołu…ale jak mnóstwo takich bootlegów. ja to zakupiłem w jakiejś dystrybucji wysyłkowej naście lat temu. Więc ktoś tak sobie to po prostu wydał..z pewnością nie ja zrobiłem i nagrałem tę kasetę 🙂 Dla mnie wazne jest że ten materiał się znalazł w moich głosnikach bo i zespół bardzo lubię a dostępny był wtedy tylko koncert z Jarocina’85 . natomiast ten rok później , chyba jak dobrze pamiętam już nie konkursowy tylko na zaproszenie organizatora nie był wczesniej nigdzie do zdobycia. tak to jest na szczęście że od czasu do czasu pojawiał się takie różne „dziwności” ..i oby nadal się pojawiały 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.