Trans Inter Lux Torpeda – Non Stop Rock – Opole 1986


Tygodnik „Na Przełaj” Styczeń 1986.

Mało kto, dziś, wie, że T.I.L.T to skrót właśnie od  Trans Inter Lux Torpeda, pod takim tytułem grupa debiutowała z nagraniem „Mówię ci, że” wtedy pisanym (Mówię ci) że, na liście przebojów Rozgłośni Harcerskiej, w notowaniu 999, 5 lutego 1986 roku. (ponad  miesiąc wcześniej niż n LP3) Czyli na kilka miesięcy przed występem na festiwalu w Opolu, w koncercie „Non Stop Rock” Który dziś możemy posłuchać. Zagrali wtedy 3 nagrania: Koncert prowadzi Jan Chojnacki.

1.Fale łaski

2. Rzeka miłości, morze radości, ocean szczęścia

3. Mówię ci, że (wersja instrumentalna)

Oto owe słynne 999 notowanie:

Nie gra to najlepiej. Cóż począć? Ano, trzeba pójść do Radia Opole i ładnie poprosić o przegrania. Ale nie wiem czy zagra to lepiej, bo słychać, że to sprzęt na estradzie brumii, niemiłosiernie. Ale to pikuś, wersje nagrań są fantastyczne.

Jak mawia, Jan Chojnacki, „bracia i siostry”, przeszukacie pawlacze i szuflady, może gdzieś uchowały się wam kasety z tego typu materiałem. Jeśli tak, to mi je wyślijcie, ja je przegram i wszyscy sobie przypomnimy jak to było, gdy się miało naście lat.

http://www40.zippyshare.com/v/23862903/file.html
http://www63.zippyshare.com/v/43480592/file.html

2 thoughts on “Trans Inter Lux Torpeda – Non Stop Rock – Opole 1986

  1. mniam…wspaniała uczta muzyczna! Co do tego przeszukiwana pawlaczy i szuflad to w sumie mógłby zajrzeć do kartonów z kasetami… miałem mnóstwo różnych nagrań około tysiąca kaset z koncertami demówkami itd itp ..nie wszystko jest warte przypomnienia…nie wszystko jest wystarczająco dobrej jakości , ale zdarzają się takie perełki jak ta taśma z Kryzysem ,Kultem i Tiltem … kiedyś było takie wydawnictwo „Fala” które wydawało takie perełki i to nawet dobrej jakości ..koncerty Sztywnego Pala Azji, Kobranocki , Klausa Mitffocha , Lp Kryzysu itd itp… tylko pytanie czy takie nagrania Cie interesują? Jeśli tak , mogę poszukać co mi się jeszcze zachowało.Sporą część oddałem zainteresowanym…ale cos tam jeszcze powinno być 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.