Waldemar Kocoń


3 września 2012 w Grodzisku Mazowieckim zmarł Waldemar Kocoń. Bardzo popularny piosenkarz w latach 70 ubiegłego wieku. Nie piszą o tym, w popularnej Wikipedii, ciekawe dlaczego, więc ja napiszę, „etatowy” uczestnik Festiwali Piosenki Żołnierskiej w Kołobrzegu. Miałem w zamiarze, przypomnieć piosenki które artysta zaśpiewał na tym festiwalu, było ich sporo, ale przeszła mi ochota, bo to dużo zgrywania z analogowych źródeł, oczywiście edycji CD brak. Może jeszcze kiedyś przypomnę. W zamian przypominam pierwszą winylowa płytę z nagraniami artysty. Niestety nie znam dokładnej daty wydania, być moze jest to rok 1971. Jak widać egzemplarz został przeceniony, wnoszę po tym, że płyta nie cieszyła się powodzeniem. W sumie cztery piosenki.

  Przeglądając prasę z roku 1971 znalazłem fotkę ówczesnych magnetofonów kasetowych, jeden z takich modeli miał mój kolega, nawet kiedyś mi pożyczył na letnią eskapadę w Bieszczady. Ciekawe czy w roku 1971 wydano w Polsce kasety magnetofonowe z nagranymi piosenkami? Chyba nie, ale pewności nie mam. Z tego co pamiętam Wifon wydawał kasety z nagraniami od roku 1973, lub 1974.

Tygodnik Panorama.

http://www63.zippyshare.com/v/17019654/file.html

