Sobotnie zakupy – „Zawiruj światem w odwrotną stronę, może dognię stracony czas”.


Płyty zwykle kupuję, w czasie przedpołudniowego spaceru którego droga wiedzie poprzez pchli targ. Dziś jednak było trochę inaczej, brak wolnego czasu nie pozwolił mi na spacer. Mimo braku wolnego czasu, nie mogłem, jednak, sobie darować odwiedzenia targowiska. Wpadłem i wypadłem, „szybciorem”, był czas na jeden zakup. Kupiłem jedną płytę CD, której szukałem bardzo długo. Pisałem o tej płycie, zakupionej w wersji na kasecie magnetofonowej, ponad dwa lata temu. Jak kto mówią? Co ma wisieć nie utonie.

Szukam jeszcze płyty CD „Zanim rzucisz we mnie kamieniem” dawna edycja Polskich Nagrań, z roku 1991.

http://19661129.blogspot.com/2010/03/janusz-laskowski-wszystko-chopcy-jest.html

Wydarzenia 😉

Płyta jest do sprzedania, nie zbieram oryginałów, są nieporęczne, zabierają zbyt dużo miejsca, zwykle w użyciu są jeden raz, gdy robię kopię do odsłuchu z użyciem komputera.

Nie przyłożył się wydawca, należycie, od edycji. Nagranie „Goń karuzelo” wydał z trzaskami. Nie ładnie. Poprawiłem wydawcę, i nagranie nie trzeszczy. Ująłem również, trochę „stopy”. Swoją drogą, czy ktoś ma pierwszą wersję tego nagrania z roku 1985?.

http://www11.zippyshare.com/v/83355992/file.html

