Urszula 3 – utwór B4


Zadania były takie, ma to grać czysto, dźwięk nie może charczeć.

W mojej ocenie cele zostały osiągnięte. Wynik mojej pracy wymaga, tylko paru kosmetycznych zabiegów.

Jak to zrobiłem? Usunąłem, tylko, ręcznie trzaski – 4 godziny pracy. Nic, poza tym, nie robiłem. Nie remasterowałem. Po co miałbym to robić?

Jeśli ktoś chce mieć, czyste zgrania swoich płyt winylowych, proszę do mnie napisać na adres e-mail. Próbki takich zgrań prezentuję na blogu.

http://www3.zippyshare.com/v/52564818/file.html

[edycja]

Okładkę do tej płyty to ja bym widział taką:

2 thoughts on “Urszula 3 – utwór B4

  1. szkoda że z tylko z płyt winylowych padła propozycja zgrywania, a nie także z kaset magnetofonowych…a może jednak ? Bo i z nich są tutaj prezentowane nagrania 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.