Urszula – Greatest Hits vol.1


Ile było części? Chyba cztery, ale pewności nie mam. Okładka dziwnie znajoma – byłą edycja CD z podobną okładką i zestawem nagrań. Ale, szczęśliwie lub nieszczęśliwe, kaseta która trafiła się pochodzi z kolejnej części, której tego nie wiem. Kaseta jest do kupienia na ebay.pl

Zestaw nagrań:

A1.Luz blues
A2.Fatamorgana 82
A3.Bogowie i demony
A4.Kalkomania

B1 Is It Love
B2.I Am On My Own
B3.Wielki odlot
B4.Rysa na szkle

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

[Edycja]

Sprzedająca, babcia alkoholiczka chciała za tą kasetę 1 złotych. Nie miałem, w drobnych 1 złotych, a z 20 złotych babcia nie miała wydać. Nie było gdzie rozmienić banknotu, padał deszcz, handlujących na pchlim targu było, ze dwie osoby na krzyż. Obszukałem kieszenie, uzbierało się 64 grosze, i za taką kwotę kupiłem.  Wystawiłem kasetę  do sprzedaży na serwisie ebay, za absurdalną – w mojej ocenie – kwotę 30 złotych. I ktoś kupił.  Cud Panie.

Intryguje mnie dlaczego ktoś kupił? Fan, kolekcjoner, wydawnictw Pani Urszuli, czy może zadziałały dwa nagrania w języku angielskim? Jak to drugie, to przecież wydano te nagrania, na co najmniej dwóch edycjach CD. Jedyne co jest ciekawe – poza samym wydawnictwem – to nagranie „Rysa na szkle”,  w pierwotnej wersji, dziś mniej znanej, ale wcześniej już na CD wydanej.

