Elżbieta Zającówna – Wtorek to moja niedziela


ObrazekObrazekObrazek

 

4 thoughts on “Elżbieta Zającówna – Wtorek to moja niedziela

  1. Co ciekawe, na okładce „Razem” brakuje daty i kolejnego numeru na górze po lewej stronie. Tak było w rzeczywistości, czy to zamierzona ingerencja ? Na mojego niucha to numer z roku 1984.

  2. Brawo!!!!
    Oczywiście ingerencja z mojej strony, zamierzona, niedokładna – zamierzony efekt, klucz do rozwiązania zagadki.
    Chciałem sprawdzić czy ktoś w ogóle to czyta. Czyta!
    W nagrodę rozwiązanie zagadki. Tygodnik Razem 1985-01-27.

    Kolega zastanowi się, czy nie chciałby kolega mieć wszystkich takich okładek, wraz z wywiadami z artystami, z dowolnych lat, z tygodnika Razem? Mogę takie fotki zrobić. Koszta do uzgodnienia. Nie muszą być finansowe.

Możliwość komentowania jest wyłączona.