Klub Płytowy Razem


Rok 1984, 24 czerwiec „Tygodnik Razem”

Dziś dowiedziałem się, dlaczego wtedy nie załapałem się na początek tego klubu, a i na dalsze części też. Wtedy w czerwcu roku 1984 ukończyłem szkołę i coś trzeba było zdecydować dalej. Albo iść do pracy, albo uczyć się dalej. Namówiony przez kolegę, w zasadzie z ulicy, pojechałem na egzamin do kolejnej szkoły, jakoś cudownie, w dogrywce, udało się zdać egzamin wstępny. Szczęśliwy z pozytywnie zdanego egzaminu spakowałem plecak i wyjechaliśmy na 2 miesiące w Bieszczady. Potem była nowa szkoła, nowe wyzwania. Zapomniałem wtedy o tygodniku Razem, a tym samym ominął mnie „Klub Płytowy Razem”. Ale co się odwlecze nie utonie. Dziś przypomnienie początków tego klubu, oraz lista członków – kto wie, może ktoś się na tej liście odnajdzie?  Szkoda, że dziś nie mogę pójść do sklepu, i kupić box z wszystkimi płytami które w ramach tego klubu ukazały się. Że też,  jeszcze (taką mam nadzieję), żaden z wydawców na takie wydawnictwo nie wpadł? Szkoda – ja bym kupił, a myślę że nie tylko ja.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Obrazek

Czy była to pierwsza „akcja” skierowana do czytelników tego tygodnika? Nie, wcześniej był pomysł na TOP-83. Ale o tym, przy kolejnej okazji. 😉

2 thoughts on “Klub Płytowy Razem

  1. wydaje mi sie, ze dzis zdecydowanie latwiej jest zakupic komplet plyt wydanych przez KPR niz bylo to mozliwe wtedy. Czesc nakladu dalej nie zostala calkowicie sprzedana (patrz allegro). Szkoda, ze wydali niecale 30 plyt, doliczajac okladki z albumow, ktore jednak nie wytloczono. Dobrze, ze przynajmniej spadkobierca KPR-Digiton wydawal kompakty jak na poczatek ery CD w Polsce, calkiem przyzwoicie, czego nie mozna o kolejnej firmie ludzi, ktorzy prowadzil KPR i Digiton – Yesterday, ktory wydaje raczej miernie.

Możliwość komentowania jest wyłączona.