Razem


Nie sądziłem, że jeszcze kiedyś będę mógł zobaczyć i przeczytać ten numer (03 z 09 maja 1982 roku) tygodnika Razem, który wtedy sobie kupiłem – okładka długo wisiała na makatce. Los jednak chciał inaczej i dziś mogłem raz jeszcze przypomnieć sobie co wtedy pisano w tym tygodniku, a także we wszystkich numerach z roku 1982. To był tygodnik który wtedy regularnie kupowałem w kiosku obok mojego domu – no chyba że wykupili, wtedy leciałem do innego, a jak tam też już nie było to do kolejnego, aż znalazłem taki w którym był do kupienia. Tak mi się przypomniało przy okazji, że widziałem wtedy w TV koncert zespołu TSA, dokładnie ten z którego powstała płyta „Live”, a nie ten który wydano na DVD. Marek Piekarczyk występował w nim w tej samej białej bluzce w której widnieje na tym zdjęciu. Nigdy więcej tego koncertu nie widziałem, a chętnie bym zobaczył raz jeszcze.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

