Przeboje dla najmłodszych – 1


Różne wynalazki z lat dawnych – rok 1989 – już widziałem, ale takiego jeszcze nie widziałem. Nie widziałem jeszcze takich opakowań kaset, „ślepych bez oczka”, nie widać taśmy, mało to poręczne, kolor opakowania też mniej spotykany, jeśli idzie o wydawnictwa Polskich Nagrań. Jako ciekawostkę, należy dodać  że niecały nakład tego „trój-paka” miał takie opakowania kaset, były też opakowania tradycyjne, „czarne z oczkiem”. Nie postarał się wydawca należycie, nie ma opisu, jakie piosenki zawiera to wydawnictwo. A może była stosowna broszura, tylko mój egzemplarz jej nie zawiera? Tego nie wiem.

Przemiły zestaw, szczególnie cieszy mnie „Małe Wu Wu”, mam wydanie na płycie winylowej (Muza SX2650), z bardzo ładną okładką, ale egzemplarz nadszarpnięty zębem czasu i nie gra już dobrze, a na edycję CD nie mogę trafić. Może ktoś takową edycję posiada? Na pociesze pozostaje fakt , że bardzo ładnie ta kaseta gra, wyjątkowo ładnie. Lubię tą płytę. Ciekawa jest też kaseta „Fasola” –  Przeboje z Telewizyjnego Teatrzyku Piosenki Dla Dzieci. Była wprawdzie tak zatytułowana płyta winylowa (Wifon LP113) ale na tej kasecie zestaw nagrań jest inny. Hmmm? Ciekawe, czy wydano cz.2?

  ImageImageImage

Rok 1989.

