Czasopisma muzyczne, około muzyczne, oraz inne


Ostatnio zainteresowałem się takim – jak w tytule – starszymi czasopismami, głównie z lat 60-90. Okazało się, że mam dostęp do takich czasopism, tzn zawsze miałem, ale jakoś nie było czasu bliżej im się przyjrzeć. Może i dobrze, bo z upływem lat stały się jeszcze ciekawsze, bo pamięć ludzka jest ulotna. Bardzo to ciekawe, ba, czasem trudno się oderwać się lektury.
Ale do rzeczy, mam dostęp, do całych roczników, różnych czasopism, zapewne, do praktycznie każdego, z tych popularnych, i zapewne do wielu mniej popularnych. Istnieje możliwość zrobienia fotek, czasem skanów, ale skany raczej odpadają, z uwagi na zbyt duże koszty. Pozostają czytelne fotki. Wymaga to jednak bardzo dużo czasu i pracy. Jak ktoś jest zainteresowany, proszę do mnie napisać.

Fotka z tygodnika „Panorama 1986-10-19.

Znana, wówczas, artystka.

Oczywiście, to Halina Benedyk, z Zielonej Góry.

