Helena Vondráčková (1977) S písní vstříc ti běžím


Przeczytałem nie dawno w Wikipedii że sprzedano, różnych płyt z piosenkami tej artystki, prawie 200 milinów, że zaśpiewała ponad 1700 różnych piosenek, że radio w Czechach i na Słowacji średnio co 7 minut nadaje jej piosenkę, że dwukrotnie wystąpiła w Carnegie Hall w Nowym Jorku, że jest popularna i lubiana na całym świecie. Wstyd się przyznać ale, ja zapamiętałem tą artystkę jako gwiazdkę z nieistniejącej już Czechosłowacji
Nie wiedziałem o tym, ba, na zadane sobie pytanie, jaką jej piosenkę pamiętam, ledwie jeden tytuł wymieniłem, na pytanie a jaki album znasz, odpowiedź brzmiała, żadnego.
Postanowiłem ten stan rzeczy zmienić, bo jak to tak, znać tylko jedną piosenkę artystki tak bardzo popularnej. 
Poszukałem więc kilku płyt. Dziś jedna z nich, z melodyjnymi piosenkami, które od razu wpadają w ucho, świetnie zaśpiewanymi przez panią Helenę, anielskim głosem, z którym potrafili wyczyniać takie cuda że nie raz ciarki przebiegły mi po plecach.
Czego i wam życzę, miłego słuchania.

Gramofon – Sony PS – T25
Wkładka – Audiotechnika AT440Mla
Wzmacniacz – Pioneer SA410
Karta dźwiękowa – Emu 0404 Pci

Zgrywka dla winylowych purystów, bez żadnej komputerowej ingerencji.   

