Petra Janu & Pro-rock (1978) Motorest


Nie znałem wcześnie tej artystki i przypominanej tutaj jej pierwszej płyty nagranej z zespołem Pro-rock w rok 1977. Płyty w wersji czeskiej, była jeszcze wersja angielskojęzyczna, no ale nie mam. 
Posłuchałem i umarłem z wrażenia gdyż wtedy nikt tak w Polsce nie grał a już na pewno żadna polska artystka. Jak? Rockowo, owszem mocno to podlano sosem popowym ale jednak. 
A już na pewno nikt nie nagrywał wersji dwujęzycznych płyt. 
Świetne płyta, kapitalne melodyjne kompozycje. Daj boże dzisiejszym piosenkom tyle dobrych melodii. Co ciekawe,  każda piosenka to inny pomysł a nie wszystkie na jedno kopyta. Do tego świetnie to zaaranżowano, ładnie zagrano i nagrano. Że momentami ociera się to o kicz, ociera się ale za to jak dobrze się tego słucha. Boskie! Absolutnie!!!  Zerwało mi skarpety z nóg a nie często mi się to, ostatnio zdarza.

Gramofon – Sony PS – T25
Wkładka – Audiotechnika AT440Mla
Wzmacniacz – Pioneer SA410
Karta dźwiękowa – Emu 0404 Pci

Zgrywka dla winylowych purystów, bez żadnej komputerowej ingerencji.  

