Partita – Jesienią zimą latem


 
 

Partita
Jesienią zimą latem
Pronit XL0822
Longplay
rok:  1971

   
Strona 1   

1.    Co wy o nas wiecie chłopcy
(Antoni Kopff – Wojciech Młynarski)   
2.    Peruwianki
(Janusz Kępski – Jerzy Lewiński, Andrzej Zaniewski)   
3.    Czy to jestem ja
(Antoni Kopff – Andrzej Bianusz)   
4.    Andrzejkowa wróżba
(Henryk Klejne – Jerzy Miller)   
5.    Najważniejsze to, że jesteś
(Marian Zimiński – Kazimierz Szemioth)   
6.    Kiedyś latem
(Antoni Kopff – J. Lusznia)   
7.    Spotkamy się któregoś dnia
(Katarzyna Gaertner – Grzegorz Walczak)   

Strona 2   

8.    Zawsze wszędzie
(Marian Zimiński – Marek Gaszyński)   
9.    Jaki piękny dzień
(Marian Zimiński – Marek Gaszyński, Aleksander Kozłowski)   
10.    Biały wiatr
(Antoni Kopff – Marek Gaszyński)   
11.    Są takie chwile
(Antoni Kopff – Marek Gaszyński, Bogdan Loebl)   
12.    Martwy sezon
(Janusz Kępski – Marek Gaszyński)   
13.    Trzeba zmienić sposób gry
(Katarzyna Gaertner – Jerzy Miller)   
14.    Może miłość jest za trudna
(W. Stroiński – Włodzimierz Patuszyński)   

Wykonawcy: Jan Pruszak (dyr), Zespół, Zespół Instrumentalny
Zespół    Antoni Kopff (pno), Józef Skrzek (bg), Wiktor Stroiński (g), Marian Zimiński (pno, org)
Partia    Agata Dowhań (voc), Alicja Majewska (voc), Jolanta Marciniak (voc), Anna Pietrzak (voc)

Wersja winyla Xl, czyli monofoniczna. Egzemplarz który trafił się jest marnie wytłoczony?, zniszczony? „Charczy” ponad miarę. Niestety innego nie mam więc do posłuchania musi wystarczyć. Niestety okładka nie zachowała się.

[edycja, kilka dni później]

Będzie poprawka, lipę odstawiłem, przy pierwszym podejściu, wstyd mi.

