Różni wykonawcy (1976) Nas nie może zabraknąć – Harcerski festiwal kultury młodzieży szkolnej w Kielcach


 
  
Kielce 1976???
No, kurwa mać, wynalazek taki że, ze szczęścia mokro w gaciach mam. Kompletny odlot.
Wkrótce!
[edycja]
Rozczuliła mnie ta płyta do łez, do łez. W tamtych latach, byłem, przecież, harcerzem. 
Co roku, na wakacje, od mamy lub taty, kolonia lub obóz, właśnie, harcerski!
Oj łza się w oku zakręciła. Zdobywanie harcerskich sprawności, pierwsze szczenięce
miłości.
Znałem, śpiewałem, te piosenki. Zdążyłem już, je zapomnieć, no może poza jedną „Lato z ptakami odchodzi” (Znacie, na pewno,  klasyk) 
Ano właśnie, tutaj w wykonaniu zespołu Watraki. ( nie jestem pewny ale w tej wersji, chyba pierwszej, oryginalnej wersji, do posłuchania tylko z tej składanki)  Z tego co doczytałem autorem muzyki jest basista grupy Ptaki, (imię i nazwisko przynajmniej to samo) Jak to z tą piosenką było? 
Poza tym, cała płyta klasyczna, melodyjne, przebojowe, czasem z nutą zadumy, piosenki z nurtu „turystyczno – harcerskiego” do zaśpiewania przy „herbacie z kociołka”, przy ognisku.
Jak dla mnie bombowa płyta! 
