Strofy dla ciebie ("bzykania musze")


 
 
Jeszcze nie słuchałem ale zapowiada się interesująco.

[edit]

Och co za ból, z kasety po otwarciu wysunęła się kartka z odręcznym napisem. Bardzo słaby odczyt. Kaseta po włożeniu do magnetofonu, dosłownie rozsypała się. Nie była skręcona śrubkami a klej po ponad 30 latach przestał spełniać swoją rolę.
Założyłem okulary, nawinąłem taśmę na szpulki, przełożyłem do innej kasety, skręciłem śrubkami. Ucałowałem, poklepałem czule, włożyłem do magnetofonu i z mocno bijącym sercem nacisnąłem klawisz Play.
Hurrrrrraaaaa, zagrało. No pięknie. Co prawda, taśma jest w kilku miejscach pognieciona i dźwięk czasem zanika ale nie jest tych miejsc bardzo dużo, chociaż trochę tych miejsc jest, niestety. Dodatkowo jeszcze taśma, momentami wykasowana….. OCH! 😦 Cóż począć………

Co my tu mamy? Mamy przepięknej urody recytacje wierszy, też przepięknej urody, na tle bardzo, bardzo romantycznej muzyki, min nagranie, Jean Claude Borelly – Dolannes Melodie.
BOOOOOSKIE!
Wieki całe tego nie słyszałem, zdążyłem już zapomnieć że kiedyś można było tych nagrań posłuchać w Lecie z radiem. Dzięki tej kasecie przypomniałem sobie o tym fakcie.
Szkoda że tylko w takiej formie, szczątkowej formie. Och 😦
Ktoś wie czy gdzieś te nagrania wydano??? Albo może ma tę kasetę w dobrym stanie???    
   

